چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

غم دوری دوست

سلام دوستان.من محمد رضام.می خواستم بگم که فرید...

قبلا که گفته بودم فرید حالش خیلی بده.ولی حالا حالش خیلی خیلی بدتر شده،الانم بردنش بیمارستان.اونجوری هم که مامانش میگفت اول مهر مدرسه هم نمیتونه بیاد،شایدهم تا  یه مدتی باید دور مدرسه رو خط بکشه(گفتم تا یه مدت چون خیلی خیلی خوش بینانه گفتم)

یرای همین آپ امروز رو در همین رابطه گذاشتم


محبوب من!

امشب باز غم فراق، چون ابرهای در هم پیچیده، آسمان دلم را فرا ‌گرفته است و باران اشک، نمود دل طوفانی‏اش می‌شود. گویی که اشک می‌خواهد زنگارهای دل فراق کشیده را با زلال خود شستشو دهد ولی عاجز است. وقتی صاعقه جدایی به رخ جان آدمی سیلی می‌زند و یاس دل پژمرده می‌شود و شاهد تنهایی و غمم فقط مهتاب باشد، از اشک چه کاری ساخته است؟

جانا!

سخن از فراق است و دردیست فراق که دواپذیر نیست؛ گویی که بر انبار کاهی آتشی افکنده‌اند و دیگر از چند قطره آب چه کاری برآید؟ زانوی غم بغل می‌کنم و شب به نیمه می‌رسد اما قلب تسکین نمی‌یابد و فوران آتش غم از عمق اقیانوس روح تا قلب جریان می‌یابد و با اشک ازچشمه‌ی چشم‌ها بیرون می‌زند؛ گوش دار! بانگ وحشت‌زای بوف دل، در ویرانه‌های سینه می‌پیچید. دیگر جان خود به اشک بدل می‌شود و از چشمان فرو می‌ریزد تا التیامی بر آتش دل باشد. اما دریغ! دریغ و درد! شرنگ فراق بر جان عاشق تلخ تر از آن است که اشک درمانش کند.

از پنجره بیرون را می‌نگرم. آسمان نیز امشب شبنم‌های خود را بر روی شهر می‌ریزد و می‌خواهد که با صدای نرم و بارش لطیف خود مرهمی باشد بر زخم‌های من. ولی آسمان نیز چون به دل عاشق زجر کشیده من می‌نگرد، ابرهایش تکه پاره می‌شود و اندک اندک رنگ سیاهی به خود می‌گیرد و در سیاهی شب گم می‌شود.

می‌دانم صبوری زیباست. آری می‌دانم. اما چگونه دل عاشق را به صبوری فراخوانم در حالی که چشمه‌های اشک از عمق قلبی آتش گرفته می‌جوشد و هستی‌ام را به بازی می‌گیرد؟

معشوق من!

فراق یار نه آن می‌‌کند که بتوان گفت!

 بچه ها فقط براش دعا کنین 

راستی شاید تا ماه بعد آپ نکنم.به امید اینکه آپ بعدیو خود فرید بکنه.

نظرات 60 + ارسال نظر
اسیه دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ


ا چشه ؟چه بد

خانمى دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

ممنون خبر دادى من هم امیدوارم زود زود حالش خوب بشه
نوشته هم خیلى خیلى زیبا بود
حالش که خوب شد حتما خبر بدیا!!!
تا بعد.....

مینا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.136774.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبت خیلی جالبه به منم سر بزن راستی چون از وبت خوشم اومد لینکیدمت.تو هم منو بلینک...

زهرا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

آخی عزیزم! امیدوارم زود زود داداشیم خوب بشه.

علی سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

امیدوارم زودتر شفا پیدا کنه

محدثه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ


خب چش شده ؟!! چرا یهو مریض شد ؟!! حسابی حالم گرفته شد !
من دعا می کنم ...سلام ما رو بش برسون !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://ahledarya.blogsky.com/

ممنون از این که بهم سر میزنی ...
امیدوارم حالش خوب بشه ...

شیما سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

مث اینکه شوخی شوخی جدی شد.اگه دعای مام گیرا باشه منم سعیمو میکنم.
متنش فوق العاده بود.احساس خوبی بم دس داد وقتی می خوندمش.حالا چراشو نمیدونم

... چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

یه سری به ما بزن...
راستی یه سوالی تو با معین دوستی نه؟
چه موقع هایی میبینیش؟

... چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

اینقد درگیر مشکل و ناراحتی و غم و غصه خودم بودم یادم رفت بگم مگه آقا فرید چش شده؟
واسش دعا میکنم ..
فقط اگه خبری از معین دارین منو بی خبر نذارین

خوده خوم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

آخی
خدا کنه زودتره زودتر خوب شه

فائقه پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام خوبی؟


مگه فرید چشه؟
از طرف من بهش سلام برسون

امیدوارم آپ بعدی با خودش باشه


منم آپم

موفق باشید

... جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

خداروشکر اینم آدم شد بالاخره؟
عیبی نداره آقا فرید آره سعی میکنم درکش کنم ولی بهش بگو که این کاره یه آدم درست و حسابی نیست بهش بگو واسش متاسفم که نتونست معنای واقعی عشقو بفهمه من دارم سعی خودمو میکنم که فراموشش کنم یه خورده واسم سخته یه خورده که چه عرض کنم یه دنیا مشکله ولی اگه اون اینطور میخواد طوری نیست مثه اون اینجا واسه من خیلی زیاده
دلم میخواد هرچی از دهنم در میاد نثارش کنم ولی ادب حکم میکنه دربرابر اینجور آدما که از دوست دارم مثه نقل و نبات استفاده میکنن سکوت کنم
راستی مرسی که خبر دای بازم به مرام شما

ابراهیم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.40tikkeh.blogfa.com/

سلام دوست خوبم [گل]
من وبلاگم رو با اس ام اس های جدید به روز کردم.
خوشحال می شم نظر قشنگت رو بدونم.

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

... شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

بازم مرسی به معین بگو مثه همیشه که تو میگفتی ببخشید و منم میبخشیدم این دفعه هم روش بهش بگو قبول منم توبه میکنم و قول میدم که اولین و آخرین دوست پسرم معین باشه تا حالا صددفعه بهش گفتم خیانت نمیکنم ولی اون اصن حرفای منو نمیشنید بهش بگو شانس آوردی ازت دورم والا بد میدیدی!
معین دیگه واسم داری غریبه میشی تویه این چند روز نمیمردی اگه اینا را میگفتی یعنی من ارزش یه خداحافظی درست حسابیم نداشتم؟بیمعرفت؟
از یه نظربه نفعم شد دیگه به دوست دارمای امثال شما توجه نکنم البت تا الانم همی بوده اما تو یکی از میونشون نمیدونم چطور یهو دلمو بهت دادم الانم دارم چوب این اشتباهمو میخورم. خیلی حرفا میخوام بهت بگم اما وقتی دارم گریه میکنم نمیتونم درست بنویسم ولی مطمئن باش همشونو میگم بهت

سایه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://godmother.blogsky.com/

ای بابا!
خدا بد نده آقا فرید!
دیدم چند وقته خبری ازش نیست
از ته ته قلبم امیدوارم خیلی زود خوب بشه

سایه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://godmother.blogsky.com/

نامرده آنفولانزا خوکی اگه دستم بهش نرسه !

فرید ایشالا خوب شی زود بیای دلمون برات تنگ میشه

ویسنا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام به فرید بگو فرمانده ویسنا اومده دلش برات تنگ شده
ان شاا... زود خوب میشه فقط نباید امیدشو یه لطف خدا از دست بده نباید مایوس بشه.مواظب فرمانده من باش

... دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

نخیر هیچم حق نداشت دیگه هم نمیتونم درکش کنم. چقد از خودم مایه بذارم؟مگه نگفت تموم؟ بهش بگو منم گفتم تموم !!
ولی نمیدونم چرا دلم هنوز دستشه
ولی مهم نیس .
من از زندگیش میرم بیرون
تموم
این تموم فقط واسه راحت شدن خیال معینه منم میسوزم و میسازم
توی این چند روز که مدرسه ها باز شده من فقط دیروز رفتم مدرسه اونم با اصرار دوستام که اومدن در خونمون به زور بردنم مدرسه . حوصله خودمم ندارم چه برسه مدرسه دوست دارم واسه دفعه آخر صداشو بشنوم
ممکنه؟
گوشیمو میذارمش رو منشی تلفنی چون خودمم نمیتونم باش صحبت کنم.

... دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

اهان یادم رفت اون موقعی که میخواستی بیای اصفهان گفته بود اسمتو بهم وقتیم اومدم تو وبت خب نشونیاش بود دیگه
حالا چه فرقی میکنه من از کجا فهمیدم ؟؟
فهمیدم دیگه

آوین دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ http://entezar21.blogsky.com

الهی بمیرم...

... دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

چقد تو سوال میکنی؟
مگه فرقیم میکنه من کجاییم؟
آره اصفهانیم مگه تو نمیدونستی؟

... سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ

عیبی نداره تون موقع ناراحت بودم و اعصابم خورد بود بد صحبت کردم بات شرمنده ببخشین
خب حالا فهمیدی که من کجاییم؟ حالا اگه بازم سوالی داری در خدمتیم

... سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

من از وقتی مدرسه ها شرو شدن دور چت رو خیط کشیدم
نه من دوم ریاضی هستم

... سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

راه دیگه ای هم فک نکنم باشه!!

... سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

راستی مگه تو حالت بد نبود ؟ مگه نباید طبق گفته دوستت الان بیمارستان باشی؟

هادی۶۷ چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://alachigh67.mihanblog.com

سلام آقا فرید . متشکرم که از وبلاگم دیدن کردید . شما هم وبلاگ زیبایی دارید . مطالب جالب و زیادی هم داره. موفق باشید.

ابراهیم چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.40tikkeh.blogfa.com/

سلام دوست خوبم [گل]
من وبلاگم رو با نوشته ای جدید به روز کردم.
خوشحال می شم نظر قشنگت رو بدونم.
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████████████▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████████████▐▐▐
▐▐██▐███▐▐████████████████████▐▐
▐▐█████▐▐▐██▐▐▐▐████████▐▐▐▐██▐▐
▐▐▐▐███▐▐▐███▐▐▐▐▐████▐▐▐▐▐███▐▐
▐▐▐█████▐▐▐███▐▐▐▐████▐▐▐▐███▐▐▐
▐▐██████▐▐▐▐█████▐████▐█████▐▐▐▐
▐▐▐████▐▐▐▐▐▐██████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐██▐▐▐▐▐▐████████████▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐███▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐███▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐██▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████▐███▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐████▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐▐▐▐▐▐▐

سعید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز . با تاخیر خدمتتون رسیدم شرمنده.
چرا فرید مریضه چی شده؟
من آپم خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
قدرتمند و پیروز باشی.

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

نکنه انتظار داری داغ نکنم؟
باشه خب پس حداقل دلیلتا بگو ببینم چی بوده که ۱۸۰ درجه فرق داشته با دلیل دوستت؟ ببینم میشه بهت حق داد یا نه ؟!؟!؟!؟!
چرا فکر کردی بدم میاد واسم کامنت بذاری؟ در صورتی که اینطور نیس .قدمت به روی چشم هر وقت دوست داشتی بیا اگه دوست داشتی کامنت بذار دوست نداشتی نذار... چمیدونم دیگه در کل هرکار دوست داری بکن
راستی مگه درون تو بیمارستانم داره؟!؟!؟!؟!
منم از آشنایی بات خوشحال شدم.

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

آخی نازی . تو از کجا میدونی واسه کسی اهمیتی نداری؟ شاید یه کسی هست که دوست داره ولی تو نمیدونی!هان؟شاید اینطوری باشه.. میخوام ماجرایی که ازش حرف میزنیو بشنوم اگه راحتی تعریفش کن همون ماجرایی که گفتی ربطی به وبلاگ نداره ولی میتونه کمکش کنه.حرفاتو دوست داشتم یعنی میدونی واسم جالب بودن
خوشم اومد از صحبتات اگه همسن دوستت باشی یعنی سومی باشی بیشتر از سن خودت حالیته!!
همچین میگه دردهای درون انگار یه ۱۰۰ سالشه و اندازه موهای سرش تجربه های تلخ داشته و حالا...

وای واسه فردا کلی فیزیک دارم بخونم هنوزم اصن نگاهشم نکردم این معلمه هم گیر داده به ما . من بیچاره باید هرچی سوال سخته که کسی تو کلاس نمیتونه حل کنه برم حل کنم!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

امیدوارم حل شه همون موضوعی که گفتی...

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

نمیدونم شاید میگفتم التبه من خیلی تند تایپ میکنم

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

الان تو نتی نه؟

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ

نه اتفاقا اصن من راستش زیاد درس نمیخونم ولی همش نمراتم خوبه تا سال گذشته همش معدلم ۲۰ بود فقط سال گذشته شدم ۱۹.۸۸

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ

مثه همین الان که فردا کله سحر باید برم مدرسه و هندسه و فیزیک و آمار دارم بعد از اونم باید برم کلاس کنکور!!!! خب پس تو هم شبا ذلت میخواد وبگردی کنی نه؟

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ

راستی یه سوالی شما تو کدوم منطقه مشهد هستین؟

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

مرسی ولی...
منم مامانم داره صدام میکنه میگه ۲ ساعته گوشیت زنگ میخوره برو جواب بده !!!!! خب دوست ندارم جواب بدم زوره؟
کاری باری این طرفا نداری ؟ بای.

... چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

نگفتیا تو کدوم منطقه مشهد هستین؟

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

من زودتر اومدم البته زودترم میرم!

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

من نه ولی یه دوستی دارم که مشهدیه

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ

ما هم توی جلفا هستیم دقیق تر بگم؟؟

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

کدوم دوستم؟
میشه طرفای خیابون نظر و اینا

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

آهان فهمیدم اونام اصفهانن ولی ۲ سال قبل خونشون مشهد بوده

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

اصن بذار اینجوری بهت بگم میدونی کلیسای وانک کجاس؟ ما هم همون طرفا هستیم
گفتم دیگه دوستمم اصفهانه خونشون ولی ۲ ساله که اومدن اینجا قبلش مشهد بودن

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

راه بهتری سراغ داری؟

... پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام من اومدم ولی انگار بلاگفا دوباره بهم ریخته نمیاد بالا اگه تو هم هستی کامنت بذار منتهی عمومی که بتونم ببینم

... جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

راستی فهمیدی خونمون کجاس یا بازم دقیق تر بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد