چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

روش ترک دادن مرد سیگاری!!!!!!!!!!!

روش 100 در100عملی و موثر
از زبان خانومی که شوهرشو ترک داده :
من بعد از خوندن صحبتهای معاون سلامت تصمیم به وادار کردن شوهرم به ترک سیگار کردم و بسرعت برگه ای برداشتم و مطالب زیر رو در اون نوشتم و به در یخچال چسبوندم.
از امروز تصمیم گرفتم تو رو به ترک سیگار وادار کنم و به همین خاطر قوانین زیر از همین الآن در خانه لازم الاجرا می باشد:
قانون شماره 1: هر روزی که لباسهات بوی سیگار بده به یکی از مجازاتهای زیر (البته به انتخاب خودت) محکوم می شوی:
1 شستن ظرفهای ناهار و شام
2 خوردن هفت هشت ضربه ملاقه به سرت
3 دعوت مامانم اینا و داداشم اینا برای صرف ناهار(که به احتمال 99 درصد برای صرف شام هم می مونند!)
تبصره: البته مورد شماره 1 انحرافیه و نمی تونی اون رو انتخاب کنی، چون تو این کار رو نه به عنوان مجازات بلکه به این خاطر که وظیفه ات است هر روز انجام می دی!!

قانون شماره 2: اگه توی جیبت کبریت یا سیگار پیدا کنم، یکی از چهار عمل زیر رو باز هم به انتخاب خودت عملی می کنم:
1 قهر می کنم می رم خونه مامانم اینا و بعد ده روز و پس از یه عالمه منت کشی برمی گردم خونه.
2 یک گردنبند، دستبند، النگو و یا یک مورد مشابه اینا به انتخاب خودم باید برام بخری!!
3 خودت بگو با ملاقه بزنم یا کفگیر؟!
4 با همون کبریت و به کمک مقداری مواد آتش زا تنبیهت می کنم.

تبصره: خودت می دونی من از این سوسول بازیها خوشم نمی آد پس گزینه اول منتفیه، دیگه هم حوصله زدن با ملاقه تو سرت رو ندارم، چون همه ملاقه ها و کفگیرام کج و کنجول شدن و دیگه حیفم می آد وسایل آشپزخونه رو خراب کنم، گزینه آخری هم وجدانی خیلی خشونت داره و به علت این که بچه مون هفت سالشه و دیدن این صحنه ها برای بچه های زیر 12 سال مناسب نیست این گزینه رو هم نمی تونی انتخاب کنی، پس فقط می مونه گزینه دوم ...!!

قانون شماره 3: در صورتی که یقین حاصل کنم سیگار رو ترک کردی، می تونی یکی از موارد زیر رو به عنوان جایزه انتخاب کنی:
1 به مدت 24 ساعت از شستن ظرف، لباس و... هرگونه انجام کار در خانه معاف باشی.
2 به عنوان تلافی این چند سال و چند هزار ضربه ملاقه، تو هم یک بار با ملاقه بزنی تو سرم!
تبصره: گزینه اول الکیه و نمی تونی انتخابش کنی، چون می ترسم بد عادت بشی و تنبل و تن پرور بار بیآی!!
اگه هم جرأت داری گزینه دوم رو انتخاب کن!!
"با تشکر، همسر مهربان و دلسوزت"
بازم همون خانومه: شوهرم بعد یک هفته به این نتیجه رسید به نفعشه سیگار رو ترک کنه! (چون با سر بانداژ شده باید از خونه بیرون می رفت و جیبش شده بود پر چک برگشتی)


منبع:ایمیل یکی از دوستان گل

تا . . . آفتاب

آمدم تا لحظه های سبز را باور کنی

از نهال عشق، طعم تازه ای نوبر کنی

آمدم تا شعرهای شاد تقدیمت کنم

بوسه گرمی هم از لبهای شیرینت کنم

آمدم تا حلقه ای از عشق را در دستت کنم

هم ترا از آنچه هستی بیشتر مستت کنم

حرف های تازه، شهر تازه، شوری ناب ناب

از سر شب با تو گویم، تا سحر،تا آفتاب



به به سللللللللللللللللام و صد سللللام به دوستای گل و سمبل و خوکشل خودم؟ چه خبرا؟( حتما میگین خبرا که دسته منه!!!!!!!!!!!!!!) خوفین؟ همچین دلم واستون یه ذره شده بود که حد نداشت!!

جاتون خالی، خیلی خوشید!!!! با بچه ها خیلی حال داد! واقعا جاتون خالی!!!!!!!!!

دوستون دارم خهلللللی زیاد!!!

دوری یه هفته ای!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام. سلام به همه دوستای گلم.

نمیخوام اینو بگم ولی یک هفته من باس برم سفر. اصفهان میخوام برم. اردوی مدرسه است.

آخه دوری از شما، اونننننننننننننننم ییییییییییه هفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دل و دماغ ما رو . . . . . .!!!!

خب باید برم وسایلمو آماده کنم. 4.30 امروز باید بریم!!!!!

دوستون دارم و به قول کفتر دوستم خوبم معین جون بای تا های 2باره

بهترین لحظه های خوش زندگی

To fall in love
عاشق شدن

.

.

.
To laugh until it hurts your stomach.
انقدر بخندی که دلت درد بگیره

.

.

.

To leave the Shower and find that the towel is warm

از حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !

.

.

.
To clear your last exam.
آخرین امتحانت رو پاس کنی

 .

.

.
To find money in a pant that you haven’t used since last year.
توی شلواری که تو سال گذشته ازش استفاده نمی کردی پول پیدا کنی

.

.

.


To laugh at yourself looking at mirror, making faces.

 برای خودت تو آینه شکلک در بیاری و بهش بخندی !!!

.

.

.
Calls at midnight that last for hours.
تلفن نیمه شب داشته باشی که ساعتها هم طول بکشه

.

.

.
To laugh without a reason.
بدون دلیل بخندی

.

.

.
To accidentally hear somebody say something good about you.
بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می کنه

.

.

.
To wake up and realize it is still possible to sleep for a
couple of hours.
از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می تونی بخوابی !

.

.

.
To hear a song that makes you remember a special person.
آهنگی رو گوش کنی که شخص خاصی رو به یاد شما می یاره

.

.

.
To be part of a team.
عضو یک تیم باشی

.

.

.
To watch the sunset from the hill top.
از بالای تپه به غروب خورشید نگاه کنی

.

.

.
To make new friends.
دوستای جدید پیدا کنی

.

.

.
To feel butterflies! In the stomach every time that you see that person.
وقتی “اونو” میبینید دلت هری بریزه پایین !

.

.

.
To pass time with your best friends.
لحظات خوبی رو با دوستانت سپری کنی

.

.

.
To see people that you like, feeling happy.
کسانی رو که دوستشون داری رو خوشحال ببینی

 .

.

.
See an old friend again and to feel that the things have not changed.
یه دوست قدیمی رو دوباره ببینید و ببینید که فرقی نکرده

.

.

.
To take an evening walk along the beach.
عصر که شد کنار ساحل قدم بزنی

.

.

.
To have somebody tell you that he/she loves you.
یکی رو داشته باشی که بدونید دوستت داره

.

.

.
To laugh …….laugh. …….and laugh …… remembering stupid
things done with stupid friends.
یادت بیاد که دوستای احمقت چه کارهای احمقانه ای کردند و بخندی و
بخندی و ……. باز هم بخندی

.

.

.
These are the best moments of life….
اینها بهترین لحظه‌های زندگی هستند

.

.

.
Let us learn to cherish them.
قدرشون رو بدونیم

.

.

.
“Life is not a problem to be solved, but a gift to be enjoyed”
زندگی یک مشکل نیست که باید حلش کرد بلکه یک هدیه است که باید ازش لذت برد


                                                        

                                             

باد ما را خواهد برد

در شب کوچک من، افسوس 

باد با برگ درختان میعادی دارد 

در شب کوچک من دلهره ویرانیست 

 

 گوش کن 

وزش ظلمت را میشنوی؟ 

من غریبانه به این خوشبختی می نگرم 

من به نومیدی خود معتادم 

گوش کن 

وزش ظلمت را میشنوی؟ 

 

 در شب اکنون چیزی میگذرد 

ماه سر خست ومشوش 

و بر این بام که هر لحظه در او بیم فروختن است 

ابرها، همچون انبوه عزاداران 

لحظه باریدن را گویی منتظرند 

 

 لحظه ای 

و پس از آن، هیچ. 

پشت این پنجره شب دارد می لرزد 

و زمین دارد 

باز می ماند از چرخش 

پشت این پنچره یک نامعلوم 

نگران من و توست 

 

 ای سراپایت سبز 

دستهایت را چون خاطره ای سوزان، در دستان عاشق من بگذار 

و لبانت را چون حسی گرم از هستی 

به نوازش های لبهای عاشق من بسپار 

باد ما را با خود خواهد برد 

باد ما را با خود خواهد برد                                                         *فروغ فرخزاد*

 

                                                                    

Islamic sms

اول از همه این عیدو به همتون تبریک میگم. امیدوارم همیشه خوش باشین. خب ایندفه یه سری از اسای اسلامی براتون گذاشتم. جالبن!!! نیگا کنین:   

 

Sadqa during his lifetime

It is better for a man
to give one dirham as Sadqa during his lifetime
than to give a hundred at the time of his death

 (Abu Dawud) 

 

 

Prayer is a free outgoing call to GOD

Prayer is a free outgoing call to GOD
no network or battery problem
always good signal & all messages sent

Make prayer a habit and
remember me in your prayer 

 

 

If things r happening

If things r happening
according to ur wish
u r lucky
But if they r not
u r very lucky
Bcoz they r hapning
according to God’s wish

 

 

Watch your Thoughts, they become Words!

Watch your Thoughts, they become Words
Watch your Words, they become Actions
Watch your Actions, they become Habits
Watch your Habits, they become Character
Watch your CHARACTER!, It becomes your DESTINY

 

  

Make sure your food is good

Make sure your food is good
(halal and bought with halal earnings)  
    and you will be one whose prayers are answered



تا آپ بهدی فعلا خدا همراتون . . .

*محبت سرخ*

ای خورشید، چرا به افتاب نمی گویی که دل تمام مردم را روشن کند تا آنها یکدیگر را دوست داشته باشند؟ 

ای گل، چرا به غنچه نمی گویی که دنیا با او شاد می شود؟ 

ای ماه، چرا به مهتاب نمی گویی که هر چه زودتر بساط تاریکی را از شهر بیرون کند؟ 

ای مغز، چرا به اراده نمیگویی که شیشه عمر دیو بدجنسی را بشکند؟ 

ای محبت، چرا درون دل تمام مردم جای نمی گیری که آنها بدانند *من*، *ما* هستیم؟ 

ای قلب، چرا به تپش نمیگویی که همیشه کسانی هستند که قلبشان برای دیدار محبت بتپد؟ 

نمی دانم چرا مردم فقط به خود می نگرند، چرا نمی دانند که دنیا ارزش دور بودن از هم را ندارد. نمیدانم چرا صمیمی ترین ها، غریبه ها هستند؟ چرا بین دو خواهر و برادر فاصله ای طولانی است! چه میشد اگر همه به فکر هم بودند؛ با غرور مبارزه می کردند . . . 

ای رود، به اقیانوس معرفت بگو فورانی بر دل تمام مردم بریزد تا همه قلب هایی مثل تو داشته باشند. 

ای عالم . . . ای عالم، به مردم بگو به امید آن روز

گوئیا عشق است . . .

سر به رسوانی زند این عشق نافرجام من 

عاقبت خواهد شکست این باده و این جان من 

من نمیدانم چه دردی بود، در آن چشم مست 

کاین چنین بی باده و بی جام، بر جانم نشست 

گرچه در اغاز، او یک آشنای ساده بود 

لیک گفتارش شبیه عاشقی دلداده بود 

راز سنگین و عمیقی بود در آن گفتگو 

تا بجنبیدم خرابم کرد،آن راز مگو 

بر فراز خانه دل ناگهان پرواز کرد 

کار تخریب بنا،با واژه ها آغاز کرد 

موج شد،گرداب شد،نشنود فریاد مرا 

همچو یک آتشفشان، سوزاند بنیان مرا 

از کدامین ابر این باران به سر تا پام ریخت 

مرغ باران خورده در ظلمت، چسان باید گریخت؟ 

این چنین آتش کدامین فتنه برپا می کند 

سوختن را با چه تحسینی تماشا می کند 

این چنین مستی که با ژرفای تن آمیخته 

گوئیا عشق است، جان خون به رگها ریخته 

گرچه میبینم شکست آرزو در جام می 

باز تردید است بر این عشق آری یا که نی .

miss U sms

سلام به همه دوستای خوب خودم. چطورین؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟ 

تو این یه هفته به اندازه یک سال گذشت وباز خوشحالم که تونستم بیام پای نت و براتون پست جدید بذارم. اینقدر دلم واستون تنگیده بود که حد نداشت!!!!!!!!!!!  برا همین چند تا از این اسای دلتنگی میخوام بذارم واستون. امیدوارم خوشتون بیاد 

 

How much I miss you

If u wanna know how much i miss u
Try to catch rain drops
The ones u catch is how much u miss me 
     And the other u miss is how much i miss 

             

  

 

I care for you & miss you

Every time I say how are you
my heart says, I care for you..

Every time I ask how have you been
my heart whispers, I miss you 

 

 

I’m going to write on all the bricks

I m going to write
on all the bricks
I MISS U and
I wish that
one falls on ur head
so that u knows
how it hurts
when u miss
someone special like u 

 

 

Every tear is a sign of brokenness

Every tear is a sign of brokenness
every silence is sign of lonliness
every smile is sign of kindness
every sms is sign of remembrance
Miss you always 

 

 

Good Night my angel

What a pity! I’m not at your place
Miles separate me from you

This night in my dreams I’ll see your face
   Good night, my angel, I hope you miss me to 

 

 

  

                                                    


اوا؟؟؟؟!!! چرا داری پچ پچ میخوری؟!!!! پچ پچ بذار دیگه!!!!!!!!!!!!!!





پایان موقت . . . . !!!!!

سلام سلام به همگی. خوفین؟؟؟ بذارین بی مقدمه برم سر اصل مطلب. 

 

قضیه از این قراره که یه یک هفته ای ما قصد سفر کردیم. بعد خودتون مستحضر هستین که اونجا همش وقت آدم به تفریح و گردش میگذره. خلاص اینکه هر چند گفتنش واسم سخته ولی فک نکنم وقت کنم اونجا بآپم. هیییییییییییی؛ هیییییییییییییییییییییی( اینا مثلا آه و ناله است) 

 

                                                         

خب دیگه حرفی واسه گفتن نیست و باید زود برم به کارام برسم آخه پروازمون فردا ساعت سه و نیمه و باید بجنبم. 

 

خب عزیزان خیلی ۲ستتون دارم و دعا دعا میکنم که زودتر این زمان بفینیشه( همون تموم بشه است) بیام پستای جدید واستون بذارم مخصوصا از اون پست های خارجکی برای دوستای گلم. 

 

خب دیگه اگر بار گران بودیم رفتیم. فعلا خدافیس دوستای خوبم. خدافظ. . . . اه داش یادم میرفتا عروسکای تو بخش پچ پچ ها درس شد. پس حالا واقعا پچ پچ بذارین( نه اینکه بخورین)