چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

miss U sms

سلام به همه دوستای خوب خودم. چطورین؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟ 

تو این یه هفته به اندازه یک سال گذشت وباز خوشحالم که تونستم بیام پای نت و براتون پست جدید بذارم. اینقدر دلم واستون تنگیده بود که حد نداشت!!!!!!!!!!!  برا همین چند تا از این اسای دلتنگی میخوام بذارم واستون. امیدوارم خوشتون بیاد 

 

How much I miss you

If u wanna know how much i miss u
Try to catch rain drops
The ones u catch is how much u miss me 
     And the other u miss is how much i miss 

             

  

 

I care for you & miss you

Every time I say how are you
my heart says, I care for you..

Every time I ask how have you been
my heart whispers, I miss you 

 

 

I’m going to write on all the bricks

I m going to write
on all the bricks
I MISS U and
I wish that
one falls on ur head
so that u knows
how it hurts
when u miss
someone special like u 

 

 

Every tear is a sign of brokenness

Every tear is a sign of brokenness
every silence is sign of lonliness
every smile is sign of kindness
every sms is sign of remembrance
Miss you always 

 

 

Good Night my angel

What a pity! I’m not at your place
Miles separate me from you

This night in my dreams I’ll see your face
   Good night, my angel, I hope you miss me to 

 

 

  

                                                    


اوا؟؟؟؟!!! چرا داری پچ پچ میخوری؟!!!! پچ پچ بذار دیگه!!!!!!!!!!!!!!





نظرات 4 + ارسال نظر
معین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام آقا فرید ممنون که خبرم کردی......
رسیدن بخیر.......سوغاتی ما رو که فراموش نکردی
حالا چی هست بلا؟
وااااااااای به حالت بد باشه
خیلی چاکریم ....این اسا رو خودت می سازی؟

معین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

جالب ناک بود خیلی.....
بای گلم

دردونه دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام . رسیدن بخیر . خوش گذشت؟

من چه تغییری کردم؟ خودم یا وبلاگم!


دردونه دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

راستی فرید جان آپت خیلی قشنگ بود . مرسی . ولی الان اصلا توی حس دلتنگی نیستم که ازشون استفاده کنم .

اگه هر رفتنی برگشتنی نداشته باشه ؛ میشه گفت: از دل برود هر آنکه از دیده برفت . و اینجوری دلتنگی هم دیگه معنا نداره .

اگه می خوای از یاد دیگران نری همیشه یه راه واسه برگشت بذار! خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد