چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

JUST U

when the night comes, look at the sky . if U see a falling star, dont wonder why. just make a wish!  trust me, it will come true be cause i did it and i fond U

وقتی شب فرا میرسه به آسمون نیگا کن، اگه یه ستاره رو دیدی که سقوط کرد تعجب نکن و فقط یه آرزو کن. به من اعتماد کن ، این واقعیت داره. شک نکن، واسه اینکه من اینکارو کردم تا تو رو پیداکنم.    

 

 

if i die and go to heaven. i put your name on a golden star so that all the angels can see, how much U mean to me I LOVE U 

وقتی مرگم فرا رسید، اگر به بهشت رفتم. اسمتو روی ستاره طلایی مینویسم تا تمام فرشته های خدا بدونن که من چقد عاشقتم.                        

 

 

last night, thinking of U, on tear rolled out, h asked why r U out?    tear said: there is someone so beautiful in your eyes, now there is no place for me 

دیشب به تو فکر میکردم. یه قطره اشک از چشمم چکید. بهش گفتم چرا از چشمانم بیرون اومدی. اشک گفت: شخص زیبایی در چشمان تو منزل داره. دیگر جایی برا من نیست.

 

 

                                                     



منتظر کامنت هاتون هستم. فعلا بابای

funny SMS

ببخشید بخشید یکم دیر آپدیتیدم. دیگه سعی میکنم تکرار نکنم. 

به در خواست یکی از دوستان ما از این به بعد بیشتر به بحث اس های خارجکی می پردازیم. امیدوارم خوشتون بیاد. 

 

Evil made a mother-in-law.

God thought that since
     he couldn’t b everywhere
he made a mother

Then devil thought that
he couldn’t be everywhere
he made a mother-in-law  

 

 

 

 

 

I have lots of jokes in my inbox

I have lots of jokes in my inbox
But I can’t send you all of them
It will take a lot of time
    So I’m sending you just 1 joke
.
.
.
 “You are so beautiful”

 

 

 

Theif entered kitchen

Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made

Banta: Whom should I call now
?Police or Ambulance

 

 

 

Santa’s sexy wife

2 men were searching for their lost wife in a festival
?Banta: What does your wife look like
Santa: She is 5′7″, 36-24-36 sexy figure
    ?fair, sweet, beautiful, green sexy eyes, brown hair, and yours

  Banta: Forget mine, let us look for yours

 

 

A sinking ship & life guard jacket

A ship was sinking
Captain: Does any one know how to pray
A priest comes forward and says he can pray
Captain: Ok priest, you pray
Everyone else in ship will wear a life jacket
   as we are one jacket short 

 

  


این پچ پچ ها خیلی کارساز پس یادتون نره. با تشکر





love SMS

Relations Are Like A Bird

Relations Are Like A Bird
If U Catch Tightly It Dies
If U Catch It Loosely It FliesBut If U Catch Affectionately  It Remains With U forever

  

 

       Memories of our friendship 

A daily thought
A silent tear

A Constant wish
that u r near

Words are few
              but thoughts r deep

Memories of our friendship
   i will always keep 

       

 

    In UR heart.

  U’r never alone sweetie
U shell never be
cause I’m always there 4 U
n I’ll always shall be
right there in ur heart
 to love U constantly
    I love you 

 

                   

   I love you means ….

I love you’ means that
I accept you for the person you are
and that I don’t wish to change you into someone else
it means that I care enough to fight for what we have
!!! .... and that i love you enough not to let you go

 

 

  Sweetheart is a special

SWEETHEART, is a special word for LOVE
LOVE, is special word for CARE
CARE, is special word for FRIEND
and
 FRIEND, is special word for… ‘YOU” 

  

              


پچ پچ یادتون نره ها!!!!!!!!!!!!!!

دل نوشته های درون (۲)

۱- چهار چیز است که نمی توان آنها را بازگرداند: 

سنگ پس از پرتاب کردن ، حرف پس از گفتن ، موفقیت پس از پایان یافتن و زمان پس از گذشتن 

 

۲- سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد تندیس نخواهد شد ،از زخم تیشه خسته نشو ، که وجودت شایسته تندیس است. 

 

۳- برای هزارمین بار پرسید، تا حالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم برای هزارمین بار دروغ گفتم *نه هیچوقت* که مبادا دلش بشکنه 

 

۴- هیچ وقت مغرور نشو ، برگها زمانی میریزند که فکر میکنند طلا شدند 

( غرور چیز بدیه . . . چه قدر مغرور زیاده . . . جای تاسفه . . . ) 

 

۵- اگر خدا تا لب پرتگاه بردت ، بدون یا از پشت گرفتتت یا همون لحظه پرواز رو یادت میده 

(میدونم خیلی مهربونی ، آدمم کن . . . )

غریبه

 آهای غریبه 

تو که در دنیای تاریک قلبم پای گذارده ای 

و تو که در کوچه های تنگ دلم اسب میرانی 

آیا رهگذری هستی که میگذری، 

یا میهمانی هستی که می مانی؟ 

 

 آهای غریبه 

تو که بر کلاهت پرهای سپید و                                      

بر سینه ات حمایل سرخ نصب کرده ای 

تو که با نگاهت نسیم و با قامتت طوفان بر پا کرده ای 

آیا ابری هستی که می باری، یا آتشی که میسوزانی؟ 

بگو . . . چه هوایی در سر داری که هوایی تازه در دل می نشانی؟ 

 

 سپیدی پرهایت و نسیم نگاهت فریبم می دهد، 

حمایل سرخ و طوفان قامتت مرا می ترساند 

 

 ترا بخدا،اگر هوای جنگ در سر داری بازگرد 

بازگرد که خسته ام، می خواهم در کویر تنهایی ام آرام باشم 

و اگر طالب صلحی، بنشین،بنشین 

تا برای کبوترهای سپید آشیانه بسازیم. 

                                                        

                                                       

                                                          

دست تقدیر

دیروز میخواستم عاشقت باشم 

تو نخواستی، گفتی که مانعم 

و امروز من فقط به یک دوستی ساده، قانعم 

 

 دیروز می خواستم در سایه ات باشم 

تو نخواستی و من امروز 

به احداث یک دیوار نازک همسایگی، راضی ام 

 

 دیروز میخواستم همسفرم باشی 

تو نخواستی و من امروز 

با دعائی برای بدرقهی راه تو دلخوشم . . .  

 

 راستی!! کوله باری که پر از خستگی بی وقفه است 

تا کجا خواهی برد ؟                             تا کجا خواهی رفت؟ 

 

 همه آنها را به روی شانه من خالی کن، 

خستگی را به تن من بگذار! 

می برم آنها را، در میان باغی که پر از خاطره است 

بذر آنها را خواهم ریخت 

 

 در سراشیب غرور 

چادری خواهم زد در میان چمن سبز خدا، 

تکیه خواهم زد، در شبستان خیال 

و نشستن را با عشق تو خواهم آموخت 

 

 چشمه ای است در آن نزدیکی 

آنقدر صاف، تو گویی همه جا 

آیینه فال من است 

 

 دست تقدیر به من میگوید 

شادمانی تو، مال دگری است 

غصه های تو همه مال من است.                                          (م.رضوی)

                                           

                                             

تست روانشناسی و خود شناسی

****توان خود را برای کسب موفقیت بیازمایید. آیا موفقیت در دسترس شماست؟؟!**** 

 

 

حقیقت عبارات زیر را با انتخاب یکی از گزینه های( ۱ تا ۵) که بیشتر با شرایط شما منطبق است ، ارزیابی کنید. 

                   به طور کامل صحیح است=۵                 به طور کلی درست نیست=۱ 

 

۱- من دریافته ام که موفقیت در زندگی چه مفهومی دارد.                         ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۲- من اهدافی کوتاه مدت و بلند مدت، برای آینده خود معین کرده ام.          ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۳- هر زمان که به یکی از اهدافم برسم، به خود پاداش میدهم.                 ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۴- معتقدم، موفق بودن در زندگی ، حق من است.                                 ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۵-  می دانم که موانعی شخصی میتواند مرا از رسیدن به اهدافم باز دارد.   ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۶- معتقدم که می توانم به آنچه در ذهن دارم، برسم.                              ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۷- من از افکار منفی و رفتارهای نادرست خودم، آگاهم و احساس میکنم که توان تغییر دادن آنها را دارم.                                                                                           ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۸- زمانی که به یکی از اهداف بلند مدت خود میرسم، مطمئن میشوم که میتوانم اهداف بیشتری برای آینده داشته باشم.                                                        ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۹- من با دوستان، خانواده و مربیان خود مشورت میکنم.                          ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۱۰- من آماده ام تا با موانعی که مرا از رسیدن به موفقیت باز میدارد،مبارزه کنم. 

                                                                                                    ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

حالا اعدادی را که مد نظر داشته اید را با هم جمع کنید و نتیجه بنویسید. 

 برای دیدن نتایج به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

خطای دید !!

سلام. تو این قسمت میخوام یه چند تا از اون خطاهای دید جالب واستون بذارم. 

 

واقعا خیلی عجیبند. آدم نمیفهمه چه شکلی اونطوری میشه. خیلی جالبند. 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برین .  

 

 

 

                                 ورود یه سایت منبع

ادامه مطلب ...

روش افزایش بازدید کننده!!!

سلام به همگی. حتما از رو عنوان این پست فهمیدین موضوع از چه قراره. خودم هم امتحان کردم، شما هم بکنین. سنگ مفت گونجیشک مفت 

 

 

شما عزیزان باید اول به لینک زیر برین و اونجا عضو بشین. بعد خودش میگه باید چیکار کنین. 

 

(تو رو خدا نامردی نکنین و اسم کاربر معرف(یعنی بنده) رو عوض نکنین. چون آخه امتیازیه. ممنون) 

 

 

اینم از لینک عضویت:  

 

http://www.dir-link.com/page.php?id=reg&parent=farid

بدون شرح!!

 

 

 

 

 

 

جالب بودن. اینو از وبلاگwww.sargarme2008.blogfa.com‎ گرفتم. امیدوارم خوشتون بیاد. نظر یادتون نره ها!!!

به روایت تصویر !!!!!

 

                                                ...................... 

 

 

 

بابا، این دانشگاه چی میکنه؟!!؟! شما چه نظری دارین؟

! . . . LOVE

 

 

 

 

I kept my head up high,
and then you came my way.
I have been hurt so many times.
My heart filled with so much pain.
but now that pain has gone away.
For I have found a place I want to be.
This place I see is with thee.
For in your arms I have felt and seen,
a wonderful feeling that I cannot believe.
A safe heaven in your arms just for me.
Now I give my heart to thee.
For my heart believes in you.

 *****************************************************************

 

As the time goes by, killed by hours of waiting
The hope in last tears is revived
When I chose to give in, I was so mistaken
Couldn’t see that one reason to fight
Then you’ve opened my eyes to the truth
Please, forgive me for all times I lied
To myself… All I need now is you

Just the rain reminds me of latter tears
I close my eyes and dream again
A breath of wind… I feel you here
You’re life, still flowing in my veins
And in each tear - each drop of rain
I see your face… can’t live without you

You’re every tear in my eyes
Leave everything but you behind
I’m locking all; I’m turning back
For the last time,
For you’re - my life

Come to my dreams and stop the time
Let know you’re here, my angel, fallen
You’ve broken your wings - I’d give you mine
And give you hope, from you once stolen
You’re more than precious memories
You’re my twin soul - your heart I’ll treasure
And every time I look at the dawn
Far at the horizon see your eyes
You’re miles away, you’re there alone
Your heart’s with me - I’m still alive
I can’t pretend, I won’t even try
To escape from this love and to lie to both us…

You’re every tear in my eyes
Leave everything but you behind
I’m locking all; I’m turning back
For the last time
For you’re - my life