چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

خطای دید !!

سلام. تو این قسمت میخوام یه چند تا از اون خطاهای دید جالب واستون بذارم. 

 

واقعا خیلی عجیبند. آدم نمیفهمه چه شکلی اونطوری میشه. خیلی جالبند. 

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برین .  

 

 

 

                                 ورود یه سایت منبع

 به نقطه سیاه نیگا کنین و بعد می بینین که اطرافش محو خواهد شد.

                                                                    

                                                

خب scroll موس روی شکل بالا و پایین برین تا ببینین چی میشه!!

 

                                                 

  

به وسط شکل نیگا کنین و سرتون رو هی عقب و جلو ببرین!!

 

                 

                                    

  

 باورتون میشه این خط ها موازی باشند!!!!!!!

 

                                       

  

 

 

 به نقطه سیاه وسط شکل خیره بشین بعدش اطرافش حالت مات میگیره و محو میشه.

 

                                                           

  

 

 من که نمیتونم تصور کنم این خط ها موازی باشه!!!

 

 

                                           

                                              

 

 چشماتونو بچر خونین و بعد نتیجه کار رو ببینین!!!

 

                                            

 

 

 بازم به وسط نیگا کنین و سرتون رو جلو و عقب ببرین

 

 

                                  

 

 

اینم از این. به نظر من خیلی جالب بیدن. شما چه نظری دارین؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد رضا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

تست هوش حرفه ای!!! - نیمکره چپ یا راست؟؟؟
من خودم تست کردم هر دو تا نیمکره مغزم فعاله!
فقط چند دقیقه صبر کنید تا عکس کامل لود بشه تا روون بچرخه
http://www.sispda.com/f220/a-37428/

ترانه سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://hogfish142.blogfa.com

ممنون که بهم سرزدی........
لطف داری عزیزم.........وبلاگت خیلی جالب و جذاب بود.من لینکت کردم منو به اسمه ترانه لینک کنی ممنون میشم

ویسنا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

چشام داره قیلی ویلی میره فرمانده:))

شیرین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

قالب وبلاگت خیلی عالیه من مدت هاست دنبال قالب مرتبط با ریاضی می گردم نمی تونی کمکم کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد