چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

این شخصیت مرد!!

نظرات 18 + ارسال نظر
محمد رضا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام فرید خوبی.میگم این شخصیت زیبا چقد شبیه خودته
به احتمال 99.99 عکستو با 5800 ت گرفتی(این موها رو که توآسیاب سفید نکردم،تو فرومای موبایل سفید کردم)
برا معدلم خیلی ناراحتم،چیکا کنم؟

ساناز جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

ا
فرید یعنی چی؟
مگه می ذارم من تو بمیرم
عزیزم اینا چیه میگی؟
چی شده آخه؟

تو هم میشناسی!!!!! شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ق.ظ

فرید این حرفا چیه؟
پریروز گفتی برو یه جایی که بتونیم بحرفیم منم رفتم خونه خالم این بعد گوشیم جاموند اونجا همین الانم من نشستم تو آزمایشگاه مدرسمون دور اط چشم مدیر و متصدی اینجا اومدم اینترنت!!!
بعد امروز صبح قرار شد پسرخالم بیاره دم مدرسه بهم بده دوستم دم مدرسه ایستاد منم اومدم اینجا تویه کلاس نیستیماحتمالا زنگ تفریح میگیرم ازش
تحویل نمیگیری یعنی چی؟!!!

تو هم میشناسی!!!!! شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ق.ظ

منم دوست دارم
خجالتم نده بیشتر

ویسنا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

فرمانده سلام خوبی؟ کم پیدایی؟

visna جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

visna756_2005_18@yahoo.com

ویسنا جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

بهم سر بزن لطفا نظر هم یادت نره خواهشن

. دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست ردپای اشکهایم رابگیرتابدانی خانه عاشق کجاست تقدیم به چشمی که اشکش منم،تقدیم به اشکی که غمش منم،تقدیم به شمعی که پروانه اش منم ،تقدیم به گلزاری که گلش ...تویی وتقدیم به عشقی که عاشقش منم"

. دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

دل به دل راه داره زمانی انجام میگیره که هر دو طرف به یاد همدیگه باشند و به هم دل داده باشند...وگر نه توی عشق یک طرفه هیچوقت دل به دل راه نداره چون راه یکی از دلهل مسدوده

پس مطمئن باش که اونی که دل بهش دادی به یادته

. دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

فرید چرا گوشیت خاموشه؟
دارم از نگرانی میمیرم. یه خبری بده از خودت.

. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ

من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی . . .

. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ

سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده . . .

. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ

چند روزه که دلم می گه ، عاشق تو شدم دیگه
فقط می ترسم که بگی ، خسته شدم از تو دیگه
حس می کنم که این روزا ، بدجوری عاشقت شدم
نه عادته ، نه یک هوس ، برام شدی مثل نفس

[ بدون نام ] جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ

حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تا تو چشام عشقو ببینی

بدجوری دیوونتم من فکر نکن یه اعترافه

همیشه نبودن تو کرده این دل کلافه

اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم یه عشقه اما اندازش زیاده

. جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ق.ظ

خیلی دوست دارم...

تاریخ سرخ پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.2greenlineuk.blogfa.com

بیانیه رسمی شماره 2 شورای برگزاری مراسم روز جهانی کارگر سال 89

. جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ق.ظ

به خدا و به جون عزیزترین کسم عاشقتم و واست میمیرم.
خیلی دوست دارم.
باور کن....

منو میشناسی... امیدوارم جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

تولدت مبارک بهترین... با ۱روز تاخیر

جواب ایمیل آخرمم ندادیا. یادم هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد