چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

فریاد

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریــــــــــــاد 



   فــــــــــــــــــــریـــــــــــــادی بـــــــرای تــــــــــــــــو


  فریادی که از اعـــــماق قلـــــب خستـــه ام پا می گیرد


  و هــــــــــــــنــــــــــوز کــــــــــــــــه هـــــنـــــــــوز اســـت


  و بــــا ایـــــــــــــن کــــــــه مـــــــدت ها از رفتنــــــت گذشته


 هنــــــــوز بر حنــــــــــــــجره خســــــته ام جاری نگـــــــــــشته


 


 زیـــــــــبایــــــم


 هنوز نتوانسته ام درد عمیق


 نبــــودن و رفتـــــــنت را باور کنـــــم


 


عشــــــــــــــــــــــق من    


هنوز صـــــدای زیبای مستیت


و هنوز گم شدن در قطره قطره ی


 بـــــــــــــعد صدایت فراموشم نشده


و بــــــــــه خدای اسمان ها قســـــــــم


هـــــــنــــــوز کـــــه هــــنـــــوز اســـــــــت


عروجی که با تو بودن برایـــم اورده پایان نیافته   


 


پرنده را که ازاد کنی


روزی برمــــــــــی گردد


و مــــــــــــــن خاکـــــــی


از ایــــــــــن اتفــــــاق زمینی


زیـــــــــــــاد دور نیســــــــتــــم


روزی مـــــــــــــــی ایـــــــــــــــــم


و تـــــــــــــــو را بــــــــــا خـــــــــــــود


بـــــــــــــــه اوج رویاهـــــایم می بــــرم


مـــــی بــــــــــرم تــــــــــــا ببــــــیــــــــنی


مــــــــــخمـــــــــل رویــــــاهــــای پســــــــرک


چــــــــــــــــــــه رنــــــــــــــــــگـــــــــــــــــی دارد!!!!!!!


مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن می ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم  مـــــــــــــــنــــــــــــــــــــتـظـــــــــــــــــــــــرم بــــــــــــــــــــــــاش


اینو یکی از دوستام بم میل کرده بود

نظرات 22 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام فرید جونم
امان از این بیمارستان که توش گیر می کنیه از صدتا مرگ بدتره
منم دچارش بودم و خرد شدم اینقدر خرد شدم که حتی خودمم خودمو نمی شناختم اما یه چیزیو خوب و یاد گرفتم که اگر به کسی دل می بندی از اینکه اون به تو دل بسته مطمئن باش
بهشم دیگه فکر نکن
مشکل نگین شاید مثل مال تو باشه اما خوب یه کوچولو فرق می کنه
فرید جونم اگه اون رفته بدون لیاقتتو نداشته دیگه بهش فکر نکن و زندگیه خودت بدون بهتر بساز
اما چشم دیگه راجبش حرف نمی زنم
بازم بیای پیشما عزیزم

مصطفی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://WTF.NotFound.FOff :D

سلام فرید جون خوبی خوشی؟ از ICU بیرون اومدی ؟ دیگه نمیبینمت آخه جیگر! (I See You)
بیین منم توی این چیزا بودم. همین چیز ، بیمارستان. چیز خوبیه به پرستاراش فکر کن! من اون موقع بچه بودم البته ، بعد دیگه خیلی درد داشت.
ایشا الله خدا شفات بده.
خدا حافظ به منم سر نزن کلاس کارم پایین میاد بای
(راستی برو تو کف آدرس وب/ وبلاگم :D)

دختری با دامن حریر یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

و عشق و عشق و عشق...
سلام فرید.پس خوبی!!! خدا رو شکر
آره.میشه بگی.کی بوده؟ یکی مثل بقیه.یه آدم!!! نه پس.
چیزی بین ما نبوده که بهم بخوره فرید٬ ما فقط......این احساس تقریبا یه طرفه بود که دیگه همونم نیست!!!
ممنونم٬تو واقعا پسر خوبی هستی!!! و البته یه دوست خوب.پس فکر کنم تا جایی بهت مربوط باشه.
من ۳سال یه نفر رو دوست داشتم یا بهتره بگم عاشقش بودم٬ ساناز هم میدونه.و البته ساناز یکی از کسانی بودکه تو نت باهام حرف میزد٬اما من زیر بار نمی رفتم.اما حالا خودم فهمیدم.
من واقعا ممنونم ازت که با اینکه تازه آشنا شدیم ولی دوست خوبی هستی.بازم راجع بهش اگه سوالی داری بپرس
مرسی

نگین یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

راستی! مشکل تو چیه؟!

رضا یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://arezoye-marg.blogsky.com

زیباست انگار
زیبایی جلوه ی نگار!!

فلبداهه با خوندن متنت به ذهنم اومد
راستی یه کارت پستال زدم حالا تو هم بیا دیگه!

ویسنا دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

خودم خفت میکنم میدونی دلم هزار راه رفت؟!
کلی نگران شدم.
خیلی عزیزی برام فرمانده جونم

ساناز سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام فرید جونم
خوبی؟
خوب کردی بازم بیا پیشم دله منم می تنگه آخه
فرید قالبه وبت و عوض کن کدش برای بلاگ سکای نمی خونه چون چینی ژاپنی نوشته تقریبا

ویسنا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

قشنگ شده

ساناز جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

فرید کجا غیبت زده دوباره؟؟

دختری با دامن حریر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام فریدی.خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود چه خبرا؟
من باید جواب چندتا نظرتو بدم.!!!؟!!!.
اون نظر ساناز رو پاک کن بابا.آیدیه نازنیم رو همه بر میدارن
خوبی تو؟ وای.چه خوب که عوضش کردی.
من هرکاری میکردم نمیشد.تو مطالب دیگه هم نمیشد!!!
اول از همه اینکه اگه خواستم اس میزنم.به هر حال ممنون.
حالا چی شده که تو دلتنگ من میشی؟! راستی٬من رو ادد کن.

دختری با دامن حریر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام دوباره.
من چه فرقی دارم؟! همه مثل همیم.هممون به قول تو طعم نا رفیقی رو یه روزی می چشیم.حالا من و تو زود برامون اتفاق افتاده!!!
خوش به حالت.این بنده خدا که لفظی هم دوسم نداشت ولش!!!
مگه قیافت چه جوریه؟ خفن؟!

ج نمیدی چرا؟ الکی بوووووووووووووووووق

دختری با دامن حریر دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام فرید.مرسی که اون نظررو پاکیدی
مرسی.منم خوبم.
کاره دل؟ فقط دلتنگیه کار این دله یا چیزای دیگم هست؟
ببینم٬چرا اددم نکردی؟
نه بابا٬همچین فکری نکردم.
بوق اینیه که وقتی میزنگی و کسی ج نمیده٬صداش میاد!!!
من؟ من بیچاره! من فقط زیادی شیطونم.تقریبا از دیوار هم بالا میرم.زیادی هم می خندم!!!! دوستامم مثل خودمن.ما واسه یه شهر کافیه هستیم تا ویرانش کنیم...به به.حافظا...
من قیافم....ام..... قیافم خیلی آرومه٬همه تا میبیننم میگن تو عاشقی٬نه؟ یکم یا متوسط شبیه گلشیفته ام!!!
اما در کل معلومه که احساساتیم.
تومار زدم برت!!! برو حالشو ببر.
*نگی از گلشیفته بدت میادا.

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام فریدی.بابا این اسمتو بزن وقتی نظر میدی!!!
خوفففففففففففی؟
نه! دروغ نمیگی!اما نگرفتی!!!
بیت قشنگی بووووود دیگه.به به! بریم تو فازززززززززه عرفانی!!!!
تو هیچوقت نمی چرتی!!!
آره! من بودم.چقدر هم ج گرفتم!!!
حیف که بهت اس دادم. انقدر هم open حرف نزن.

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام فریدی. آپم.بدوووووووووووو بیا

دختری با دامن حریر جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

دختری با دامن حریر شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش !

شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی

و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن

چون شاید

هیچوقت

هیچ کس

تو رو به اندازه اون دوست نداشته باشه !!
........................
سلام فرید.خوبی؟
کجایی؟ خبری ازت نیستا!!!
مرسی از تو ساناز!!!!!

بگو من کیم؟ سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.farid71.blogsky.com

ببخشید دیر نظر دادم؛ باور کن قصد ناراحتی نداشتم.
حالا بگو من کیم؟
بابا بگو دیگه؛ بعد از امتحان گفتی نظر بده گفتم میخوام بازی کنم باشه بعد.
بازم ببخشید.
حالا نظر: فرید؛ فوق العاده ای.همین

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم روز دیدار توست.

ویسنا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

حال فرمانده من چطوره؟!!!!!!۱۱خوبی؟

ساناز جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام فرید
کجایی؟
من آپ کردم بیای خوشحال میشم

دختری با دامن حریر یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

محمد رضا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام فرید خوبی.میگم این شخصیت زیبا چقد شبیه خودته
به احتمال 99.99 عکستو با 5800 ت گرفتی(این موها رو که توآسیاب سفید نکردم،تو فرومای موبایل سفید کردم)
برا معدلم خیلی ناراحتم،چیکا کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد