چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

دست تقدیر

دیروز میخواستم عاشقت باشم 

تو نخواستی، گفتی که مانعم 

و امروز من فقط به یک دوستی ساده، قانعم 

 

 دیروز می خواستم در سایه ات باشم 

تو نخواستی و من امروز 

به احداث یک دیوار نازک همسایگی، راضی ام 

 

 دیروز میخواستم همسفرم باشی 

تو نخواستی و من امروز 

با دعائی برای بدرقهی راه تو دلخوشم . . .  

 

 راستی!! کوله باری که پر از خستگی بی وقفه است 

تا کجا خواهی برد ؟                             تا کجا خواهی رفت؟ 

 

 همه آنها را به روی شانه من خالی کن، 

خستگی را به تن من بگذار! 

می برم آنها را، در میان باغی که پر از خاطره است 

بذر آنها را خواهم ریخت 

 

 در سراشیب غرور 

چادری خواهم زد در میان چمن سبز خدا، 

تکیه خواهم زد، در شبستان خیال 

و نشستن را با عشق تو خواهم آموخت 

 

 چشمه ای است در آن نزدیکی 

آنقدر صاف، تو گویی همه جا 

آیینه فال من است 

 

 دست تقدیر به من میگوید 

شادمانی تو، مال دگری است 

غصه های تو همه مال من است.                                          (م.رضوی)

                                           

                                             

نظرات 8 + ارسال نظر
معین پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام به فرید گل خودم
مرسی که سریدی ( سر زدی )
می خوام به لینکی که دادی میرم فعلا عزیزم خیلی خیلی خوشحال شدم از وجود اسم تو ی کامت های وبم. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
به قول یکی از دوستان بای تا های

شیرین پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ

البته که موافقم...
لطفا منا با هم گرا به تو توی لینک دوستات سیو کن...
خدافس

خودم پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

همینطوری تفننی وا۳ خودم نظریدم. شما سخت نگیرین

ویسنا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://indra.blogsky.com

خیلی قشنگه

معین شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

اوووووه راستی دو طرف مخم هم کار می کرد
بای
نه نه.....بای تا های

طیبه شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ب.ظ http://tanhagad.blogfa.com

این وبلاگتو درست کن بتونی نظر بدی درضمن فرید اپ میکنی خبرم کن این دفعه اپیدی بیخبر بودم از وبلاگ معین فهمیدم راستی فرید در مورد پارازیتم بگم که داشتم کامنت میزاشتم بعد کامنت تو پرید وسط کامنت هام این معینم که یاد گرفته همش میگه بای تا های بازم بیا طیبه رو فراموش نکن منتظر حضورت هستم بای تا های

zh جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییی...

عماد(m) دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام ممنونم.شعرخوبی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد