چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

تست روانشناسی و خود شناسی

****توان خود را برای کسب موفقیت بیازمایید. آیا موفقیت در دسترس شماست؟؟!**** 

 

 

حقیقت عبارات زیر را با انتخاب یکی از گزینه های( ۱ تا ۵) که بیشتر با شرایط شما منطبق است ، ارزیابی کنید. 

                   به طور کامل صحیح است=۵                 به طور کلی درست نیست=۱ 

 

۱- من دریافته ام که موفقیت در زندگی چه مفهومی دارد.                         ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۲- من اهدافی کوتاه مدت و بلند مدت، برای آینده خود معین کرده ام.          ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۳- هر زمان که به یکی از اهدافم برسم، به خود پاداش میدهم.                 ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۴- معتقدم، موفق بودن در زندگی ، حق من است.                                 ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۵-  می دانم که موانعی شخصی میتواند مرا از رسیدن به اهدافم باز دارد.   ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۶- معتقدم که می توانم به آنچه در ذهن دارم، برسم.                              ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۷- من از افکار منفی و رفتارهای نادرست خودم، آگاهم و احساس میکنم که توان تغییر دادن آنها را دارم.                                                                                           ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۸- زمانی که به یکی از اهداف بلند مدت خود میرسم، مطمئن میشوم که میتوانم اهداف بیشتری برای آینده داشته باشم.                                                        ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۹- من با دوستان، خانواده و مربیان خود مشورت میکنم.                          ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

۱۰- من آماده ام تا با موانعی که مرا از رسیدن به موفقیت باز میدارد،مبارزه کنم. 

                                                                                                    ۵-۴-۳-۲-۱ 

 

حالا اعدادی را که مد نظر داشته اید را با هم جمع کنید و نتیجه بنویسید. 

 برای دیدن نتایج به ادامه مطلب بروید.

  

* اگر جمع امتیاز شما بین ۱۶-۰ باشد، شما هنوز نتوانسته اید به موفقیت دست یابید: 

 ممکن است درباره نیل به موفقیت در زندگی و شغلتان، تاکنون فکر نکرده باشید، یا شکست هایتان بر تلاش های شما برای به دست آوردن موفقیت، اثر گذاشته باشد. آنچه تاکنون تجربه کرده اید گذشته است، پس بهتر است به زمان حال بیندیشید و از همین حالا برای آینده ای پر از موفقیت، برنامه ریزی کنید. اولین قدم این است که بفهمید موفقیت از نظر شما چه معنایی دارد، بعد اهدافی برای آینده خود در نظر بگیرید و آنها را به هدف هایی کوچک اما قابل دسترسی تقسیم بندی کنید. هر زمان که به یکی از آن اهداف رسیدید به خودتان پاداش دهید. از آن پس شما یک فرد هدفمند موفق خواهید بود و این شروع بسیار خوبی است.

 

* اگر جمع امتیازتان بین ۳۳-۱۷ باشد، شما در شرف رسیدن یه موفقیت هستید: 

شما به قدری به موفقیت نزدیک هستید که می توانید آنرا لمس کنید. ممکن است هدف گذاری کاملی نکرده باشید، اما تجدید نظر بر مراحل کاری و زندگیتان، شما را می تواند مطمئن سازد به این که آیا هدفتان قابل دسترسی هست یا نه؟ اگر حس می کنید در مقابل شکست هایتان تسلیم شده اید بهتر است از افراد مطمئن کمک بگیرید تا این دوران طی شود. بعد خود را آماده رسیدن به موفقیت کنید چرا که شما به » نزدیک شده اید. 

 

* اگر جمع امتیاز شما بین ۵۰-۳۴ است، شما فردی کاملا موفق هستید: 

شما همه چیز درباره موفق شدن می دانید و از اهمیت اعتماد به نفس و برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت آگاهید. به یاد داشته باشید که مشکل ترین بخش موفق شدن، رسیدن به آن نیست بلکه پشتکار داشتن است. اگر در کارهایتان پشتکار لازم را ندارید، بهتر است از یک مربی، یک دوست یا یک فرد موفق که میتواند به شما بر غلبه بر مشکلات کمک کند و در سختی ها یاورتان باشد، مدد بگیرید. بی شک در آن هنگام، مشکلات را فراموش میکنید و از رسیدن به موفقیت لذت میبرید. 

 

اوووووه. بالاخره تموم شد.اینو از کتاب آرامش و موفقیت براتون گذاشتم. امیدوارم خوشتون اومده باشه.راستی ما رو از نظرات گهربارتون بی دریغ نکنین ها!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ویسنا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

فر مانده زدی تو خط روان؟

طیبه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://tanhagad.blogfa.com

سلام از اینکه بهم سر زدین ممنونم وبلاگ شمام خوندنی بود معین هم خیلی خوبه از اینکه معین دوستت هست خوشحالم موفق باشی منم لینگیدمتون با همون اسمی که گفته بودین شما هم میتونید منو با اسم عشق فقط خدا (طیبه) لینگ کنید البته اگه دوست داشتید خوب برم که دیر وقته خوابم میاد وگر نه یه عالمه نظر میدادم شرمنده دفعه ی بعد بای تا های دوباره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد