چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

دل نوشته های درون (۲)

۱- چهار چیز است که نمی توان آنها را بازگرداند: 

سنگ پس از پرتاب کردن ، حرف پس از گفتن ، موفقیت پس از پایان یافتن و زمان پس از گذشتن 

 

۲- سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد تندیس نخواهد شد ،از زخم تیشه خسته نشو ، که وجودت شایسته تندیس است. 

 

۳- برای هزارمین بار پرسید، تا حالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم برای هزارمین بار دروغ گفتم *نه هیچوقت* که مبادا دلش بشکنه 

 

۴- هیچ وقت مغرور نشو ، برگها زمانی میریزند که فکر میکنند طلا شدند 

( غرور چیز بدیه . . . چه قدر مغرور زیاده . . . جای تاسفه . . . ) 

 

۵- اگر خدا تا لب پرتگاه بردت ، بدون یا از پشت گرفتتت یا همون لحظه پرواز رو یادت میده 

(میدونم خیلی مهربونی ، آدمم کن . . . )

نظرات 4 + ارسال نظر
معین شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام فرید جون خوبی که/ چطو متوری؟
مرسی سر زدی گلم این نوشته های درون و برون داخل خارج هم Case توپی شده هااااااا
دوست دارم گلم فعلا بای

[ بدون نام ] شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام فرید داشتیم؟ باشه اپ کن منو بی خبر بزار

M ☼ HAMMAD REZA شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

Birth is"the start of life "Beauty is"the art of life "Love is"the part of life "Death is"the last of life" But A sincere friend like u is"the heart of life"
javascript:void(0);
اگه تونستی بازم ازون عشقولانه های خارجکی بذار

شیرین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

مر۳۰ نظرلطف توست.خودتم خیلی خوبمی نویسی....
مطلب اخریت رو من خیلی دوست دارم....مخصوصا۳و۵قسمت اخرش که واقعا معتقدم مشکل همه ما ها به خاطر اینه که ادم نیستیم.....
.
.
خدایا کمک کن ادم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد