چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

پایان موقت . . . . !!!!!

سلام سلام به همگی. خوفین؟؟؟ بذارین بی مقدمه برم سر اصل مطلب. 

 

قضیه از این قراره که یه یک هفته ای ما قصد سفر کردیم. بعد خودتون مستحضر هستین که اونجا همش وقت آدم به تفریح و گردش میگذره. خلاص اینکه هر چند گفتنش واسم سخته ولی فک نکنم وقت کنم اونجا بآپم. هیییییییییییی؛ هیییییییییییییییییییییی( اینا مثلا آه و ناله است) 

 

                                                         

خب دیگه حرفی واسه گفتن نیست و باید زود برم به کارام برسم آخه پروازمون فردا ساعت سه و نیمه و باید بجنبم. 

 

خب عزیزان خیلی ۲ستتون دارم و دعا دعا میکنم که زودتر این زمان بفینیشه( همون تموم بشه است) بیام پستای جدید واستون بذارم مخصوصا از اون پست های خارجکی برای دوستای گلم. 

 

خب دیگه اگر بار گران بودیم رفتیم. فعلا خدافیس دوستای خوبم. خدافظ. . . . اه داش یادم میرفتا عروسکای تو بخش پچ پچ ها درس شد. پس حالا واقعا پچ پچ بذارین( نه اینکه بخورین)   

نظرات 17 + ارسال نظر
دختر بندر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

سلام خوش بگذره ...

دردونه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

سلام . چه خوب . خوش بگذره بهت !




دردونه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ



عجب شکلک های خوشگلی! راستی نگفتی کجا می خوای بری؟ مواظب هواپیما و خلبانش باش ! بیشتر از اون مواظب جعبه سیاه هواپیما باش که یه وقت گم نشه !

بای بای

معین پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام آقا فرید.........
کینه ای به دل نداریم.......ما کی باشیم که به دل بگیریم...خدا ببخشه.....
نگو........
نگو بار گران بودیم و رفتیم
نگو نامهربان و بودیم رفتیم
نگو این ها دلیل محکمی نیست
بگو با دیگران بودیم و رفتیم

منم پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

منم پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

خوش بگذره

[ بدون نام ] جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

تقصیره من نبود باور کن

منم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

خوب من برم خوش بگذره ولی به منم بسر خوشحالم میکنی

منم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

مواظب خودت باش بای تا.....

منم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

راستی اسممو هم که پاکیدی؟

منم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

ازم متنفری میدونم

منم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

ولی باور کن تقصیره من نبود باور کن

[ بدون نام ] جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

دیگه من رفتم اگه خواسی بیام به وبلاگت میتونی خبر کنی الانم فک کنم منو میشناسی پس بای تا... نمیدونم کی

محمدرضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

بهت خوش بگذره فرید جون.البته معلومه که هرکی بره کشور های دیگه بهش خوش میگذرهjavascript:void(0);

معین جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام فرید جون .ای شا ا... سالم و سلامت میری و بر میگردی گلم..................
موفق وؤید باشی تو تک تک لحظات زندگیت
بای دوست گل من .....بای تا دیداری دوباره

دردونه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

فرید جان ترکی هم یاد بگیر بعد برگرد . اگه یاد نگرفتی بر نگردیا ! همون جا بمون با یه دختر ترک رفیق شو و ...

خب شایدم ترکی بلد باشی!!! شاید!

شیرین سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.riyzishirin.blogsky.com

سلام فرید
بابت کمکت ممنون ولی من هر کار کردم رو وبلاگم نخوند فکر کنم حق با توه مال بلاگ اسکای نبود بازم ممنون....
راسنی من تا۱۳شهریور نمی تونم به وبلاگم سر بزنم....خدافس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد