چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

بی تو من کوچکترین و حقیرترین!

با تو بودن همیشه پر معناست 

بی تو روحم گرفته و تنهاست 

با تو، یک کاسه آب یک دریاست 

بی تو دردم به وسعت صحراست 

با تو آسان هزار کار خطیر 

با تو ممکن جهاد با تقدیر 

بی تو با غم، برهنه همچو کویر 

با تو یک غنچه،دشتی از گلهاست 

ای تو تعریف ناپذیرترین 

بی تو من، کوچک ترین و حقیر ترین                                                     *نادر ابراهیمی* 

 

 

سلام. ببخشید از اینکه وبمو دیر آپدیت کردم.دیگه تکرار نمیشه. راستی این شعر آقای ابراهیمی خیلی پر مغز و پر ملات!!!!!!!!!! نظر شما چیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد