چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

چشم به راه فردایی روشن . . . !

چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم، خانه اش ویران باد .

دل نوشته های درون(۱) !!!

خب تو این قسمت میخوام چند تا از این حرف قشنگا و پر معناها بذارم. تو هر پستی از این موضوع ۵تا میذارم که هم شما خسته نشین و هم نظرتون رو راحت بگین. 

 

۱- همیشه فکر کن تو یک دنیای شیشه ای زندگی می کنی ، پس سعی کن به طرف کسی سنگ پرتاپ نکنی چون اولین چیزی که شکنه دنیای خودته. 

 

۲-شادی های شما همان غم های شماست که نقابش را برداشته اند و چاهی که خنده هایت از آن می جوشد همان است که از اشک هایتان پر شده . 

 

۳- زندگی مثل پیانو می مونه ، دکمه های سیاه برای غم ها ،‌ دکمه های سفید برای شادی ها ، اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی. 

 

۴-زمانی که کنار رودخانه بودم ، نگاهم بر قله کوه بود . به قله کوه که رسیدم ، سراپا محو تماشای رود شدم . 

 

۵- تاریکترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است . پس همیشه امید داشته باش . 

 

خب به نظر من خیلی خوگشل بودن!! شما چه نظری دارین ؟؟؟ ها؟!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.من رو لینک کردی؟
اگه هنوزم لینکم نکردی من رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن وخبرم کن.اگه قبلا لینک کردید تو صفحه دوستان مخصوص بلاگ اسکایها و چندیدن صفحه دیگه که تو اولین موضوع سایت لینکشو گذاشتم لینک شدی.
همیشه موفق باشی
آرش
www.zavyeh.com

معین جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.snopy.blogfa.com

سلام فرید وبت خیلی با حال شده مرسی که سر زدی فعلا داداش
اون معادله ها هم خیلی معرکه بود.

امین شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام فرید. من هنوز دارم ترجمه می کنم. خوابم می یاد. میرم بخوابم. به ساعت کامنت توجه کن. بدبخت شدم هنوز ۲ صفحه ش مونده. اگه میشه ساعت ۹ بزنگ به گوشیم. بای.

نسترن شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

قشنگ بود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد